Friday, September 16, 2011

who's gonna be at singapore on raceday?

(shouts hysterically) MEEEeeeEE !!! SINGAPORE FORMULA ONE GP !!!



Penghargaan...
Saya ingin menyampaikan sepenuh kesyukuran and ribuan terima kasih kepada makcik saya (AHEM), yeeyee saya, yang merealisasikan impian saya untuk menyertai perlumbaan yang berprestij dunia iaitu, Formula Satu di Singapura. Atas kesudian beliau yang sanggup "men-sponser-kan" seorang yang begitu fanatik dengan Formula Satu (iaitu saya), usaha dan titik peluh beliau yang diterjemakan dalam bentuk wang ringgit tidak akan disia-siakan. Dengan ini, saya akan menyokong pasukan "angkuh kuda merah" dengan sepenuh hati dan juga membuangkan botol ataupun batu kepada Sebasatian Vetele yang selalu menang dalam setiap perlumbaan dan juga orang Sepanyol, Feranando Aolonso yang saya tidak suka sejak mula-mula lagi. Sekian Terima Kasih..

1 comment:

Shi Yan said...

fuyoh Bahasa Malaysia mu maseh kuat doh!